Monday, August 22, 2016

Guess WHO got a NEW PHONE????

YES, that's RIGHT, MARY DID!!!
Annnnnnnnnnnnd I decided to break away from the APPLE and I'm NOW an ANDROID GIRL!!! Weeeeeeeeeeeeellllll, at least for the next two years, we'll see after that IF I agree that Android is better than Apple...Sooooooo far I LOOOOOVE my new phone!!!! buuuuuuuuuut that's NOT really to hard to do considering the fact that I had to keep my phone on speaker at all times, I could no longer do screen shots, I could never turn my phone off-it had to DIE to restart, my voicemail didn't work,  annnnnnnnnnnd I couldn't do voice recordings...LOL!!!
Soooooooooo I got the Android Galaxy 7, I was going to get the edge or the notebook, buuuuuuut the sales rep said IF I'm a DROPPER, I should really reconsider that since the screens on those ones are A LOT harder to protect...I thought that was nice of him to be honest with me considering that those ones were MORE expensive!!!
So far I love it!!! When you take a selfie all you have to do is say, "Capture" and it takes the picture!!! ANNNNNND the camera is soooooooooo much better!!! The photo space is sooooo much wider too and that combined with saying, "Capture" makes taking GROUPIES waaaaaaaaaaaay better and easier!!! Annnnnnnnnnd  you can WRITE on your pictures which is waaaaaaaaaaaaaay COOL!!! Oh annnnnnnd I LOOOOOOVe the fact there is the little microphone thingy so I can just automatically sent a voicmessage through text...YUP, its AWESOME!!!
THE ONLY thing that the Android doesn't have that the iPhone DOES have IS the fingers, Apple has the multi-cultural skin toned fingers and Android doesn't, I will admit to being saddened about that...I ALMOST asked the guy about that before I bought the phone, but then I was like, OH I'm SURE ANDROID has that too...Alas, I was WRONG....Buuuuuuuut I'm sure they'll catch up SOON!!!
Other than that, I LOOOOOVE my NEW PHONE!!!

♥Mary Frances :)
P.S. I can't figure out how to get blogger to work from it tho...if you know...HELP!!! Annnnnnd if you know any other really cool things about Android Galaxy 7 let me know!!!
P.P.S. My phone case is superrrrrr cute too!!! :)))