Friday, September 19, 2014

Pastor's wife material!!!

Okaaaaaaaaaaaaay sooooooooooo my lil niecey is soooooo cuuuuute!!! She was telling me the other day that this boy at school that she likes was telling her that when he grows up he is going to be a pastor! She's like, and I just told him that when I grow up, I want to be a PASTOR's WIFE!!! (Soooo subtle there! lol) Buuuuuuuuuut then she tells me that she had written out all these church cards and wanted to go invite all the neighbors on our block to church...she's just like...
 YUP i'm gonna be a Pastor's wife!!!
Sooooooo her and I went around today and she passed them out and invited the neighbors!!! I was like, OKAAAAAAAAAY if you want to do this then you better plan on talking too!!! She was like OK I will!!! Annnnnnnnnnnnd SHE DID!!!
 I mean, i'm not saying that she will or she won't end up being a pastor's wife, (I'm pretty sure Pastor's wives need to get the Holy Ghost too!!!)  buuuuut at least she has the concept down of what being a pastor's wife is...SOULS!!! (Which is our commission as SAINTS too!!! :))))) Awwwwwwwww!!! I luverrrrrs her so much!!! Pray that she gets the HOLY GHOST ASAP!!!
I'm like SOOOOOOOOOOO PROUD OF HER!!! A lot of times you hear a lil girl say she wants to be a pastor's wife and they think they gotta fix their hair all fancy, buuuuuuut MJ's like,
 I wanna be a pastor's wife and...
♥Mary Frances :)